Contact Form

Name

Email *

Message *

Cari Blog Ini

Breuk Tussen Wielrenner Victor Campenaerts En Zwemster Fanny Lecluyse

Breuk tussen wielrenner Victor Campenaerts en zwemster Fanny Lecluyse

Koppel gaat na drie jaar uit elkaar

Lecluyse: "Ik ben er een tijdje niet goed van geweest"

Wielrenner Victor Campenaerts en zwemster Fanny Lecluyse hebben een punt gezet achter hun relatie. Dat vertelt Lecluyse in De Krant van West.

Het koppel was drie jaar samen en leek onafscheidelijk. Lecluyse vertelde dat het buikgevoel bij Campenaerts echter niet meer goed zat. "Ik ben er een tijdje niet goed van geweest, maar ondertussen heb ik me erover gezet", aldus Lecluyse.

De breuk kwam voor Lecluyse onverwacht. "Ik moest door mijn moeder op de hoogte worden gebracht", vertelde ze aan De Krant van West.


Comments